Je kunt natuurlijk ook je bestelling pinnen, deze optie kun je kiezen als je ervoor kiest om je scooter in een van onze winkels af te halen, je dient dan wel een aanbetaling te doen.
Veel gestelde vragen
Wij begrijpen dat je staat te springen de scooter en de werking ervan te beoordelen. Daarom leveren wij onze scooters rijklaar bij jou af. Valt de scooter toch niet helemaal in de smaak? Dan mag je ‘m retourneren, binnen 14 dagen na ontvangst/aflevering
Het is echter zo dat wij een scooter niet meer voor de nieuwprijs kunnen verkopen als er eenmaal op gereden is. In dat geval kan het zijn dat je niet het volledige aankoopbedrag van ons terugkrijgt, als je je scooter retourneert. Wij houden dan de waardevermindering in op de oorspronkelijke nieuwprijs, die is afhankelijk van het aantal gereden kilometers. Is de scooter al op naam gezet? Dan rekenen we extra kosten bovenop de eventuele waardevermindering, Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering als die het gevolg is van gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Hoe kun je een scooter retourneren?
Er zijn diverse manieren om een product bij ons in huis te krijgen:
- Breng de scooter zelf terug naar onze winkels in Arnhem of Driel
- Wij komen de scooter weer bij jou thuis ophalen
- Regel zelf het transport naar ons.
De kosten voor het ophalen van een scooter welke je retour wilt doen naar ons zijn vanaf € 60,- euro
Betaal gemakkelijk en snel via iDeal. Bij het afrekenen word je doorgestuurd naar de vertrouwde betaalpagina van je eigen bank. De afschrijving is direct zichtbaar op je afschrift.
Ja, mocht je - om wat voor reden dan ook , de scooter willen retourneren, dan is dit mogelijk. Wij hanteren een bedenktijd van 14 dagen bij de aankoop van een scooter. Op onze pagina over retourneren vind je hier meer informatie over.
Ja, dan kun je het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen, Heb je speciale wensen aangegeven zoals opties en zijn we al aan jouw scooter bezig dan kunnen er annuleringskosten in rekening gebracht worden.
Ja, je kunt jouw nieuwe scooter ook ophalen, dit kun je aangeven bij het bestellen, je kunt kiezen om hem op te halen bij onze winkel in Arnhem of Driel
Nee, de prijs op de productpagina in onze webshop zijn inclusief rijklaarmaakkosten, deze worden ook automatisch bij de prijs inberekend.
Tot 30km bezorgen wij gratis, woon je verder weg dan 30 kilometer maar dichterbij dan 80 kilometer van onze winkels dan kost het bezorgen €75, woon je verder dan 80 kilometer maar dichterbij dan 200 kilometer dan kost het bezorgen €100, vanaf 200 kilometer vragen wij u contact met ons op te nemen voor de kosten van het bezorgen, wij bezorgen de scooter persoonlijk zodat wij er zeker van zijn dat de scooter goed aankomt en wij u nog het een en ander kunnen uitleggen over de werking van de scooter.